Kuidas valida suvepäevadeks reklaamkingitusi, mis inspireerivad ja jäävad meelde?
Tähenduslikud reklaamkingitused – väärtuslik tööriist turundus- ja personalijuhtidele suvepäevade ning töötajate motiveerimise planeerimisel
Reklaamkingituste roll ettevõtte turundus- ja sisekommunikatsioonistrateegias on 2025. aastal olulisem kui kunagi varem. Muutunud ootused ja väärtused nii klientide kui ka töötajate seas on toonud fookusesse personaliseerituse, jätkusuutlikkuse ja praktilisuse. See on eriti oluline turundus- ja personalijuhtidele, kes seisavad kevadsuvisel perioodil silmitsi küsimusega: „Mida kinkida suvepäevadel, mis oleks sisukas, meeldejääv ja kooskõlas ettevõtte brändiga?“
Reklaamkingitused kui brändi pikaajaline saadik
PPAI (Promotional Product Association International) uuringute kohaselt mäletab 90% reklaamkingituse saanud inimestest, kellelt nad kingituse said. Veelgi olulisem on, et 80% neist mäletab ka brändi sõnumit. See tähendab, et hästi valitud kingitus töötab aastaid – erinevalt digireklaamist, mille mõju võib kaduda minutitega.
Ettevõtte logoga tooted, olgu need T-särgid, kruusid või märkmikud, muutuvad argipäeva osaks – neid nähakse, tuntakse ja kogetakse pidevalt. Kui töötaja või klient kasutab saadud kingitust igapäevaselt, muutub bränd osa nende harjumuspärasest keskkonnast. See loob sügava ja jätkusuutliku seose brändi ja sihtrühma vahel.
Personaalsus ja emotsionaalne seotus
Aina olulisemaks muutub kingituse isiklik tähendus. Massiivsete ja üldiste „giveaway“ toodete aeg on möödas – tänapäeva töötaja või klient ootab kingituselt emotsionaalset sidet ja isikupära. See võib tähendada lihtsat graveeringut nimega, inspireerivat sõnumit või disaini, mis peegeldab kingisaaja huvisid.
Ettevõtte suvepäevadel või sisekommunikatsiooni kampaaniates on suurepärane võimalus ühendada praktilisus ja isiklik lähenemine. Näiteks võib anda töötajatele personaliseeritud veepudelid, millele on graveeritud nimed või motivatsioonisõnumid. Selline detail näitab, et kingitus ei ole suvaline kaup, vaid läbimõeldud ja tähendusrikas žest.
Keskkonnasõbralikkus – rohkem kui moevool
-
aasta reklaamtoodete trendide üks kesksemaid märksõnu on jätkusuutlikkus. Üha enam ettevõtteid ja tarbijaid hindab tooteid, mille valmistamine ja kasutamine arvestab keskkonda. See on väärtus, mida ka töötajad üha enam ootavad oma tööandjatelt.
Populaarsust koguvad:
-
taaskasutatud tekstiilist kotid,
-
bambusest kirjutusvahendid,
-
biolagunevad märkmikud,
-
roostevabast terasest termosed ja kohvitopsid.
Sellised valikud mitte ainult ei vähenda ökoloogilist jalajälge, vaid peegeldavad ettevõtte väärtusi ja vastutustundlikkust. Personalijuhile annab see suurepärase võimaluse siduda töötajate kingitused sisemiste CSR-eesmärkidega ning turundusjuhile tugeva sõnumi välisele kuvandile.
Tehnoloogilised ja digiajastule sobivad reklaamkingitused
Kuna tööelu on tugevalt digitaliseerunud, on reklaamkingitused liikunud üha enam nutikamate lahenduste suunas. Juhtmevabad laadijad, USB-mälupulgad, nutikad veepudelid ja muud digiseadmed sobivad suurepäraselt ettevõtte suvepäevade kingikotiga, eriti tehnoloogiasektori või kontoritöö keskse tööandja puhul.
Need tooted on hinnatud, sest nad:
-
pakuvad igapäevast väärtust,
-
sobituvad töötajate elustiiliga,
-
võimaldavad lihtsat brändi personaliseerimist (nt logo, nimi või QR-kood lingiga sisekampaaniale).
Praktilisus ennekõike: esemed, mida päriselt kasutatakse
Uuringute kohaselt jääb 87% reklaamkingitustest kasutusse vähemalt aastaks. Samuti on märkimisväärne osa inimesi (40%), kes on hoidnud reklaamkingitusi rohkem kui kümme aastat. See näitab, et kasutatavus on võtmetegur.
Kõige praktilisemad ja tõhusamad reklaamkingitused on:
-
riided – eriti nokamütsid ja pusad, mida kantakse suveüritustel meelsasti;
-
kirjutustarbed ja märkmikud – eriti personaliseeritud kujul;
-
kandekotid ja seljakotid – ideaalsed suvepäevadel liikumiseks või pikemaajaliseks kasutuseks.
Reklaamkingitused kui motivatsioonivahend personalijuhtidele
Töötajate tunnustamine ja motiveerimine ei pea olema kallis ega keeruline – vahel piisab hästi valitud kingitusest, mis näitab, et neid märgatakse ja hinnatakse. Reklaamkingitus võib olla:
-
osa tervituspaketist uuele töötajale;
-
auhind võistlusel või tunnustuse saamisel;
-
meene suvepäevadel või jõulupeol;
-
osa tiimiüritusest või motivatsioonikampaaniast.
Oluline on, et kingitus oleks tähendusrikas, praktiline ja läbimõeldud – see loob emotsionaalse väärtuse ja tugevdab kuuluvustunnet.
Brändi nähtavus ja lojaalsuse kasvatamine läbi reklaamkingituste
PPAI andmetel on 73% inimestest valmis eelistama brändi, kes pakub reklaamkingitusi. Lisaks on kingituse saamisel 81% tarbijatest valmis muutma oma hinnangut ettevõtte suhtes positiivsemaks isegi probleemide korral. See teeb reklaamkingitustest strateegilise tööriista, mille mõju ulatub turundusest klienditeeninduseni.
Suvepäevad kui ideaalne reklaamkingituste stardiplatvorm
Suvepäevad on suurepärane võimalus reklaamkingituste mõjususe maksimeerimiseks:
-
töötajad kannavad rõivaid ja tarbivad kingitusi kohe kohapeal – brändi nähtavus kasvab orgaaniliselt;
-
sündmused loovad emotsionaalse seose – kingitused jäävad meenutama positiivseid hetki;
-
ettevõte saab näidata oma väärtusi (nt keskkonnasõbralike toodete kaudu).
Ettevõtte logoga T-särk, korduskasutatav kohvitops, personaliseeritud märkmik ja taskulamp või laadija – kõik need saavad suvepäevadel täiesti uue mõõtme, kui neid jagada sihtgruppi tundes ja läbimõeldult.
Võta meiega ühendust ja küsi pakkumist!